حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت محترم مدرسه‌عالی شهیدمطهری و امام‌جمعه موقت تهران رأی خود را در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره خبرگان به صندوق انداخت.

۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۴۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۷
حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت محترم مدرسه‌عالی شهیدمطهری و امام‌جمعه موقت تهران تأکید کرد: باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم و رأی دهیم.

حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت محترم مدرسه‌عالی شهیدمطهری و امام‌جمعه موقت تهران با حضور در حسینیه جماران و پس از اقامه نماز جماعت اظهار داشت: زمانی که نگاهی کنیم به دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی دارد به‌خوبی واضح است که وقتی نماز واجب است رأی دادن نیز واجب است.

امامی کاشانی تصریح کرد: به همین دلیل هم بسیار تأکید می‌شود که باید رأی داد. مردم ما فهیم و آگاه به اوضاع هستند و رأی می‌دهند.

وی اظهار داشت: آن افرادی که تاکنون رأی ندادند، رأی بدهند زیرا این موضوع در رابطه با امنیت و سیاست کشور، اسلام و استقلال است و باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم و رأی دهیم.

امام‌جمعه موقت در خصوص برنده واقعی این دوره از انتخابات گفت: برنده واقعی انتخابات انشاالله اسلام است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم‌زمان از ساعت ۸ صبح جمعه- 2 اسفندماه در ۲۰۸ حوزه انتخابیه- ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رأی- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین ۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رأی دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رأی اولی هستند.

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری حضرت آیت‌الله امامی کاشانی تولیت مدرسه‌عالی شهیدمطهری امام‌جمعه موقت تهران