انتصاب آقای دکتر سید علیرضا فروغی به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵ کد : ۶۰۲۴ اخبار اطلاعیه
تعداد بازدید:۷۵
حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای دکتر سید علیرضا فروغی را به سِمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) طی حکمی آقای دکتر سید علیرضا فروغی را از مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ به مدت دو سال به سِمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) منصوب نمودند.

از درگاه ایزد متعال، توفیقات ایشان را در این سمت مسئلت داریم. امید است همواره مورد تأیید حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء باشند؛ همچنین از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بهرامی خوشکار، در مدت تصدی این سِمت تشکر و قدردانی گردیده و موفقیت ایشان را در امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

 

متن حکم حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید علیرضا فروغی

سلام‌علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، مطابق اختیارات پیش‌بینی شده در وقف‌نامه و با استناد به بند «و» ماده «۱۰» اساسنامه مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری و نیز بند «ب» ماده «۵» آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت «معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری» منصوب می‌شوید.

شایسته است در راستای ایجاد تحول در آن معاونت، موارد زیر مورد اهتمام ویژه قرار گیرد:

  • برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح علمی مدرسه‌عالی و دانشگاه و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی.
  • تهیه و اجرای سند تحول آموزشی مؤسسه در جهت افزایش بهره‌وری، کاهش تشریفات اداری و تکریم ارباب‌رجوع.
  • بروزرسانی و اجرای کامل ضوابط و مقررات آموزشی.
  • برنامه‌ریزی جهت توسعه برنامه‌های آموزشی و راه‌اندازی رشته‌های جدید مورد نیاز جامعه با ملاحظه مزیت‌های نسبی موجود.
  • بررسی مستمر فرآیندهای آموزشی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین جهت ارتقای کیفی خدمات آموزشی.
  • نظارت بر روند فعالیت‌های طراحی و روزآمدسازی سیستم جامع اتوماسیون آموزشی.
  • برنامه‌ریزی برای ارتقای دانش دانشجویان و طلاب و نظارت بر اجرای دقیق برنامه‌های مصوب دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی.

امید است با توکل بر خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) و با همفکری و همیاری صاحب‌نظران متعهد، در تحقق اهداف و برنامه‌های مدرسه و دانشگاه موفق و مؤید باشید.

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) انتصاب دکتر سیدعلیرضا فروغی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی