پیام تسلیت حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی، تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رحمة‌الله علیه)

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۲ کد : ۶۰۲۶ اخبار اطلاعیه
تعداد بازدید:۶۰

خادم‌الرضا (علیه‌السلام)، خادم جمهور ایران، حضرت آیت‌الله دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران و از دانش‌آموختگان مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در راه خدمت‌رسانی به مردم در سانحه هوایی بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی به درجه رفیع شهادت رسید.

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) طی پیامی ارتحال شهادت‌گونه‌ی رئیس‌جمهور مردمی و خدوم و جمعی از خدمتگذران ملت ایران را تسلیت گفتند.

 

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

با تأثر و تألم فراوان، شهادت آیت‌الله دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و خدوم ایران اسلامی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجّل‌الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظلّه‌العالی)، استادان ارجمند، همکاران محترم و طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان معزز مدرسه‌عالی شهید مطهری و واحدهای تابعه، عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه و نیز به خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ایشان از جمله دولتمردانی بود که با حرکت مستمر بر محور ولایت، عمر گران‌بهای خود را در راه خدمت به انقلاب و مردم صرف کرد. همت بلند، روحیه مردمی و انقلابی، مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر از ویژگی‌های بارز آن شهید خدمت بود. هرچند این ضایعه برای ملت شریف و انقلابی ایران بسیار تلخ و دردناک است، اما اطمینان دارم که با استعانت از الطاف و عنایات الهی و با هدایت داهیانه و عالمانه مقام عظمای ولایت، مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت (روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء) با سرعتی مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد.

همچنین شهادت حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، امام‌جمعه‌ی محترم تبریز؛ جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، جناب آقای دکتر رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی، گروه محترم پروازی و دیگر همراهان عالی‌قدر را نیز تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سفرکرده، رحمت و غفران واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان و دوست داران ایشان، صبر و استقامت مسألت دارم.

 

عبدالعلی توجُّهی                            

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی پیام تسلیت مقام تولیت تولیت مدرسه‌عالی و مسجد شهید مطهری (ره) دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور