اطلاعیه شماره ۲: دستورالعمل امتحانات غیرحضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ویژه دانشجویان

تعداد بازدید:۳۸۰
اطلاعیه شماره ۲: دستورالعمل امتحانات غیرحضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ویژه دانشجویان دانشگاه شهید مطهری

اطلاعیه شماره دو

دستورالعمل امتحانات غیرحضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ ویژه دانشجویان دانشگاه شهیدمطهری

 با عنایت به روند افزایشی ابتلا به بیماری کرونا در هفته‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور و اهمیت صیانت از سلامتی طلاب و دانشجویان محترم و خانواده‌های معزز آنان، علیرغم آمادگی این دانشگاه جهت ارزیابی دقیق آموخته‌های دانشجویان در نیمسال جاری از طریق برگزاری آزمون حضوری، مقرر گردید کلیه امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم ۹۹-۹۸ از تاریخ ۱۰ تیرماه بر اساس برنامه جدیدی که از سوی مدیریت آموزش هر واحد اعلام می‌گردد برای کلیه دانشجویان در تمامی مقاطع به‌صورت غیرحضوری برگزار گردد.

موارد ذیل جهت اطلاع و آگاهی دانشجویان اعلام می‌گردد:

۱- حضور در امتحان پایان‌ترم نیمسال دوم ۹۹-۹۸ الزامی است. در صورت عدم شرکت دانشجو در جلسه امتحان، وضعیت درس در کارنامه دانشجو غیبت در جلسه امتحان درج خواهد شد و بر اساس مقررات آموزشی در شورای آموزشی در خصوص غیبت دانشجو تصمیم‌گیری خواهد شد.

۲- دانشجویان بر اساس اطلاعیه‌ای که متعاقباً اعلام می‌گردد وارد پروفایل آموزشی خود شده و برای شرکت در امتحانات دروس مأخوذه در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ که به یکی از صورت‌های تشریحی، تستی و یا شفاهی (با توجه به طراحی سؤال از طرف مدرس مربوطه) برگزار می‌شود، در امتحان درس شرکت نمایید.

۳- دانشجویان می‌بایست ملزومات کافی ازجمله رایانه یا لپ‌تاپ به همراه شارژر و اینترنت پایدار و لوازم‌التحریر کافی از قبیل کاغذ A4 و خودکار آبی و مشکی به همراه داشته باشند.
۴- دانشجویان لازم است برنامه Adobe Connect نسخه 10.6.1 (برای دانلود اینجا کلیک کنید) روی رایانه یا لپ‌تاپ خود نصب نمایید.

۵- به جهت حفظ آرامش دانشجویان محیط در نظر گرفته‌شده برای امتحان شرایط لازم برای این منظور را داشته باشد.

۶- به‌منظور آشنایی با شیوه امتحانات، دانشجویان قبل از شروع امتحانات و بر اساس اطلاعیه‌های بعدی آموزش فایل‌ها و فیلم‌های راهنمای شرکت در امتحانات غیرحضوری که تا پایان هفته جاری در سایت دانشگاه شهیدمطهری قرار داده خواهد شد مشاهده نمایید.

۷- دانشجویان می‌بایست حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع امتحان هر درس، وارد پروفایل آموزشی خود شده و از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنند.

۸- شیوه‌نامه انضباطی برای دانشجویان در امتحانات غیرحضوری، همانند امتحانات حضوری لازم‌الاجرا است.


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

کلید واژه ها: مدرسه‌عالی و دانشگاه شهیدمطهری معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ نیمسال دوم امتحانات پایان‌ترم اطلاعیه شماره ۲